^sila klik^

Sunday, December 12, 2010

-SELAMAT TINGGAL PUJAAN-


5 tahun 6 bulan…. Mungkin dirasakan terlalu lama bagi kebanyakan orang. Namun pada aku tempoh masa itu terlalu singkat. Pejam celik dah smpai ke penghujung pengajian aku di Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Tawau yang juga membawa maksud tamatlah sudah sesi pancingan di Bagang dalam diari hidup aku… (Setakat ini)

.

.

.

Sedih Bro…

Banyak kenangan kat Sabah ni

Banyak jugak padang pancing yang belum sempat aku terokai

Paling aku frust sbb tak sempat rasa perlawanan Black Bass @ Tembaring

InsyaAllah suatu hari nanti…

Terlalu banyak pengalaman yang dah aku cilok dari sifu-sifu memancing sepanjang aku berada di Sabah ni. Dari belajar cara main handline bawah kolong, sampailah dah pandai popping. Lesen2 trophy aku pun dh banyak yang aku renew kat sni. Ok la tu. Hehe.. Tenkiu banyak2 kepada yg terlibat.


Team kami- Semoga GT brothers trus sukses!

Bapak si Erna yang sangat baik hati. Terima kasih daun keladi.


Sebelum balik sempat lagi p beraya kat rumah Tuan Bagang. Sempat kami abadikan beberapa gambar sebagai kenangan



Yang paling aku terharu sebab member2 sanggup trun hantar aku dan zulu ke airport walaupun dalam hujan lebat. Tenkiu byk2 bro.

kredit to bro afiq n bro sham…toche2!

TAMBAHAN: Entry ini juga ditujukan khas buat kekasih hati yang terbang ke Sarawak disebabkan urusan kerja sehari selepas kepulangan aku Selamat Tinggal Pujaan…


--- Sampai Berjumpa Lagi---

Carry Rod and Be Happy

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. abg..doakn ayg di sini ye abg..smga kita berjmpa lagi..ayg jgk doakn smga abg dpt bjmpa kwn2 abg di sabah..untung pelampung timbul..untung batu ladung tenggelam kn syg??

    ReplyDelete
  3. hahaha... peribahasa tu lwk! Abg sentiasa doakan kesejahteraan dn kebahagiaan kita. Amin...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails